Re: Rozważania nt doboru klocków do komputera - pros

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 17:04:40 MET DST

"red5" <red5_at_space.pl> wrote in message news:9ba4n8$77a$1_at_news.tpi.pl...

> ale co wymienic?

A o czym była mowa? o wentylatorze CPU. silniczek prądu stałego
nie ma dużej wytrzymałości aby wytrzymać więcej niż rok-dwa.

> ano jest wyrownana. ale byc moze mialem pecha, bo posiadalem WD niedawno.
> obecnie mam Seagate bo tamten sie zkefcil. juz nie powiem jaki bylem zly
> tracac wszystkie swoje wypociny.

No i co z tego? Twierdzisz, że Seagate nigdy Ci się nie zepsuje?

> a nie wiem po co plaskosc. zapytaj o to producentow :>
> pewnie jak zwykle chodzi o kase :>

dokładnie.

> tutaj akurat nie ma o czym dyskutowac. kazdy wybierze tak jak mowisz,
> ta ktora sie najbardziej mu podoba. wazne zeby byla duza i funkcjonalna.

Duża? Raczej mała i zgrabna... :-)

> tak, ale jak juz tocza sie pytania o P4 i inne tego typu sprzety to chyba
> kasy na win2k starczy :>.

No właśnie może nie starczyć. I wtedy zamiast kraść, warto kupić CPU
o 100MHz wolniejsze i kupić oryginalny system operacyjny z tych tańszych.

> a 95 to nie wiem czy w ogole jest sens instalowac, nawet tego w sklepach juz
> chyba nie ma co? poza tym to dosc dlugo mialem 95osr2 (bardzo dobra wersja
> tegoz systemu) i nawet GeForce2 mi pod nim dzialal :>

No to wszystko jest ok z Win95 ale nie polecasz... bardzo to logiczne ;)