Re: Re[2]: Czy dobrze zrobilem RW-DVD ?

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 14:33:39 MET DST

> można zrobić aviki z dźwiękiem a3c
Tyle ze napewno zajumuja duzo wiecej miejsca a jakosc obrazu i tak jest
gorsza ...
Porownaj Gladiatora - lub inny film o podobnej dlugosci - na dvd i w divxie.

> ciekawe ile w życiu widziałeś filmów DivX i skąd one pochodziły.
Dosc duzo do puki nie kupilem amplitunera i zestawu glosnikow do kina
domowego, nastepnie dvd do kompa - sa rippwalem dla kupmli, tyle ze ja przy
rippowaniu sam dawalem glosniej centralny kanal i bylo OK. Wszystkie filmy
jakie mam obecnie na dysku - np. Miasto aniolow - sciagiete z sieci maja do
dupy dialogi, wszystkie efekty sa wporzadku.

Pozdrawiam !