Re: Kompatybilnosc AMD + VIA z softem?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 18:15:09 MET DST

> Niestety teraz nie moge bawic sie w reinstalacje calosci...

Witam

I tu chyba jest pies pogrzebany.
Na Win9x jest to chyba jedyna skuteczna metoda.
Jest jeszcze jedna, ale ja trzeba zaczac wczesniej, tzn zrobic sobie kopie
bezpieczenstwa np. Gohst'em i w razie takiego ataku drobnoustroja po
gruntownym wyleczeniu przywrocic system do normalnej formy.
Ktos tu na grupie mial w stopce niezly tekst : "Tylko prawdziwi twardziele
nie robia backup'ow".
A i jeszcze moze samo przeinstalowanie Nikona by cos pomoglo? Tylko trzeba
by powynajdywac wszystkie wpisy w rejestrach, sys.ini, win.ini itp. i je
gruntownie pousuwac (wpisy dotyczace sterownikow i oprogramowania).
Ja w ten ostatni sposob reanimuje system od dwoch lat, z nadzieja, ze kiedys
wezme sie za przeinstalowanie calosci.

Pozdrawaiam
Piotr