Re: Kompatybilnosc AMD + VIA z softem?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 18:10:51 MET DST

> Nie ma. Zestaw VIA + Athlon może być niekompatybilny z niektórymi
> urządzeniami (na co pomaga VIA 4in1 Pack), ale z oprogramowaniem
> jest zawsze (o ile ktoś nie spieprzy oprogramowania ;) ).

4in1 mam v. 4.28..

> Raczej sugerowałbym błąd w tym konkretnym programie, ewentualnie
> złą konfigurację komputera (rzadki przypadek, ale zdarza się, że
> złe ustawienia BIOSu walą jeden program, a nie ruszają innych).
> To jakiś popularny program czy coś pisanego "na zlecenie"?

NikonScan 2.51 - oprogramowanie do skanera LS2000 Nikona.

Wiaze to z pieprzonym wirusem, ktorego mialem.
Przez pare dni od odpalenia komputer latal w 100% stabilnie,
az sie zaczelo... zreszta pisalem o tym.
Wydawalo mi sie, ze opanowalem sytuacje, ale NikonScan
nadal co jakis czas sie sypnie. Ten program _nigdy_ nie stwarzal
jakichkolwiek problemow...
Moze system zostal uszkodzony przez wirusa i mimo tego,
ze robak juz nie zyje zostaly smieci powodujace problemy???

Niestety teraz nie moge bawic sie w reinstalacje calosci...

--
Jakub Jewula studio QbA
skanowanie filmów 35mm - http://www.skanowanie.com.pl