Re: Kompatybilnosc AMD + VIA z softem?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 19:24:01 MET DST

> I tu chyba jest pies pogrzebany.
> Na Win9x jest to chyba jedyna skuteczna metoda.
> Jest jeszcze jedna, ale ja trzeba zaczac wczesniej, tzn zrobic sobie kopie
> bezpieczenstwa np. Gohst'em i w razie takiego ataku drobnoustroja po
> gruntownym wyleczeniu przywrocic system do normalnej formy.

Backupy oczywiscie mam.

Jeden z 04.05 - juz z wirusem, drugi z 03.03 bez.
Niestety po podniesieniu tego starszego tez wystepuja prablemy!

Nic w miedzyczasie nie cudowalem ze sprzetem...
Moze wiec jednak kwestia sprzetowa? Sam juz nie wiem...

Bede musial jednak znalezc czas na reinstalacje... brr.

Przy okazji jeden drobiazg - Ghost kiedy dysk jest podpiety
do plyty robi kopie 50MB/min, a gdy do FastTracka66 - 120MB/min.
Pod Windows oba sterowniki zapylaja tak samo szybko.

--
Jakub Jewula studio QbA
skanowanie filmów 35mm - http://www.skanowanie.com.pl