Re: jaka karta muzyczna?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 01:34:08 MET DST

On Fri, 13 Apr 2001 08:02:55 +0200, "Grisza" <griszas_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>No nie wiem jak to bedzie z tym "bez problemu". Ja stalem sie posiadaczem
>sonic impact'a S90 wlasnie dlatego ze byl problem (karta nie dzialala na
>kompie amd k6 i via, a dzialala na moim tx'ie) Nie bede sie sprzeczal, moze
>nowe via 4-in-1 rozwiazuja sprawe, ale problemy chyba jednak moga byc...
 Via 4in1 rozwiazuje zanomita wiekszosc problemow, o czym wielu
uzytkownikow zdaje sie nie zdawac sobie sprawy.
Mialem k6-2 Na MVP3 i zadnych problemow nie stwierdzilem.
Fakt, ze nie wiam jak karta zachwywala sie bez zaistalowanych
sterownikow VIA bo ich instalacja wydawala mi sie poprostu oczywista.

Pozdrawiam swiatecznie
GLide