Re: Zakup Riva TNT2 ktora ?

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 00:10:40 MET DST

Użytkownik "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
Do w miarę nowego komputera szkoda jednak wstawiać byle jakiej karty
graficznej, zresztą nawet dobra za jakiś rok będzie tylko dostateczna. A
jeśli riva tnt2 32 MB kosztuje 210 zł a vanta 16 MB - 170 zł to nie ma o
czym mówić. Napewno będę chciał zobaczyć jakiś film, pewnie w DivX, no i WWW
, gry odpadają Tv-out raczej też. Pozostaje pytanie: PRO czy M64 przy
różnicy ok.30 zł. oraz jakiej firmy(nie wiem jaki mam wybór i ceny).
pozdrawiam

--
...Nie ma już co o tym myśleć Mówię naprawdę z za grobu
                     i żadnych zleceń. [A.R.]