Re: Zakup Riva TNT2 ktora ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 01:34:39 MET DST

> Do w miarę nowego komputera szkoda jednak wstawiać byle jakiej karty
> graficznej, zresztą nawet dobra za jakiś rok będzie tylko dostateczna. A
> jeśli riva tnt2 32 MB kosztuje 210 zł a vanta 16 MB - 170 zł to nie ma o
> czym mówić. Napewno będę chciał zobaczyć jakiś film, pewnie w DivX,

Co do filmów w DivX to nie ma różnicy czy to będzie Pro czy M64.

> no i WWW

Również bez różnicy.

> , gry odpadają Tv-out raczej też. Pozostaje pytanie: PRO czy M64 przy
> różnicy ok.30 zł. oraz jakiej firmy(nie wiem jaki mam wybór i ceny).

Jeśli nie chcesz grać (wcale ) to M64 może być.
Ale naprawde nie rozumie czemu się tak na tą TnT uparłeś bo sensu
nie widze kupować akceleratora do gier jak się nie gra.
Lepiej porządne 2D Matroxa.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\