Re: Zakup Riva TNT2 ktora ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 12:17:13 MET DST

> Nie oglądam filmów w ogóle a DVD nie mam, ale nie chciałbym żeby za
miesiąc
> się okazało że mogłem dołożyć te cztery dychy.

Jeśli masz kase to dołuż do TV-Out. Zawsze może się przydać.

> Zdecydowałem się jednakna Rive tnt2 tylko którą wybrać M64 czy PRO

Jak nie będziesz grał to bez różnicy czy będzie to TnT1 czy TnT2 Ultra, Pro,
M64
czy Vanta tak więc bierz najtańszą.
Seria TnT to karty dla graczy. Jeśli nie grasz to po co Ci ten akcelerator
i pamięci za które płacisz ? Lepiej kup sobie coś co da Ci dobry obraz w 2D
a to na pewno dadzą Ci produktuy Matoxa.

> i ile kosztuje ten Matrox Millenium ?

Używany jakieś 100 jak się dobrze trafi to może i taniej.
Za niewiele ponad 200zł możesz mieć Matroxa G400. Świetna jakość 2D, średnie
3D
i sprzętowa obsługa EBM (mapowanie wybojów).
Dokładnie to nie wiem ale zobacz sam na
http://www.allegro.pl/static/2.html po ile się sprzedają.

> Żebym to ja wiedział co ja będę z tym robił...

Bez tego cieżko będzie doradzić Ci cokolwiek.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\