Normy dla monitorów

Autor: mafert_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 11 Apr 2001 - 00:07:52 MET DST

Posiadam monitor LG Flatron 795FT
Niestety podczas pracy z aplikacjami graficznymi bardzo szybko wyszło, że
początkowo niewidoczne odkształcenia staja się w tym wypadku bardzo uciążliwe.
W posiadanym przeze mnie ,monitorze odchylenie, pomiędzy lewą a prawą krawedzią
monitora, prostej wynosi ponad 2mm.(tzn. jeśli przyłoże np kartkę na styku
wyświetlanej prostej z lewej strony to po prawej stronie odchylenie przekroczy
2 mm)
Stąd moje pytanie o normy jakie w tym względzie musi spełniać monitor.
Bo jeśli by się okazało że to co opisałem oznacza przekroczenie norm to
niezwłocznie go zareklamuję,