Re: Zakup Riva TNT2 ktora ?

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 19:07:55 MET DST

Użytkownik "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli nie do grania to może lepiej wybrać coś tańszego typu Matrox
Millenium
> G100 albo G200 ?
> Agp 4x i tak jest w praktyce bezużyteczne.

> To się zastanów czy go potrzebujesz :-)
> Jeśli masz obok kompa telewizor a często oglądasz fimy na DVD lub DivX to
> TV-Out się przydaje.

Nie oglądam filmów w ogóle a DVD nie mam, ale nie chciałbym żeby za miesiąc
się okazało że mogłem dołożyć te cztery dychy. Zdecydowałem się jednakna
Rive tnt2 tylko którą wybrać M64 czy PRO i ile kosztuje ten Matrox Millenium
? Żebym to ja wiedział co ja będę z tym robił... dotychczas miałem taką
kartę że nic się nie dało zrobić. I jeszcze, co to za odmiana PROLINK.

--
...Nie ma już co o tym myśleć Mówię naprawdę z za grobu
                     i żadnych zleceń. [A.R.]