Re: Czy dobrze zrobilem RW-DVD ?

Autor: Lulek (lul3k_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 09:57:46 MET DST

On Thu, 12 Apr 2001 13:32:57 +0200, "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote:

>i nie słuchaj loodzioow co gadają ze Samsung to szmelc (mam w domu
>CD kilkuletnie 32x z klapką i jest OK cały czas, w robocie też mam troche
>sprzętu Samsunga - różne i nie narzekam)

Sam miałem Samsunga x24 (z klapką) i to był mój najgorszy zakup do
komputera. Miał takie fajne właściwości jak:
1) Przy próbie odwołania się do napędu w momencie gdy nie było w nim
płyty zamrażał system (trzeba było wcisnąć "eject" żeby go odblokować)
i to zarówno pod windą jak linuxem
2) Od czasu do czasu przy włączaniu komputera wyrzucał szufladę do
połowy (i sam jej po tym nie chował). Jeśli płytka była w napędzie to
siłą bezwładności zostawała w wnętrzu i trzeba ją było wyciągać palcem
3) Jak miał problemy z czytaniem płyty to nie chciał jej oddać - na
przemian rozpędzał i zwalniał

Sklep w którym go reklamowałem wysyłał kilkukrotnie napęd do serwisu a
ten twierdził że jest całkowicie sprawy - zarówno elektronika i
mechanika. Udało mi się go wreszcie pozbyć na podstawie pkt. 1.
Miałem wtedy styczność z innymi egzemplarzami i zauważyłem że problem
gwałtownego otwierania szuflady występował na szerszą skalę. Wśród
moich znajomych były jeszcze 3 Samsungi (24 i 32) i wszystkie
skończyły szybko żywot - niektóre na gwarancji, inne tuż po niej. Z
moich własnych doświadczeń oraz opinii na listach dyskusyjnych wynika,
że o ile Samsung robi niezłe monitory czy pamięci, to dysków i napędów
cd tej firmy należy unikać. Życzę użytkownikom tych gówien żeby nie
mieli z nimi żadnych problemów, niemniej zakupów odradzam.

(-)
Lulek