Re: Zakup Riva TNT2 ktora ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 00:36:28 MET DST

> O taką odpowiedź mi właśnie chodziło, tylko podpowiedz może jeszcze firmę
> odpowiednie parametry jakich powinienem wymagać za tych ok 200zł. Vanta
> odpada to napewno, myślę raczej o TnT2 M64 na agpx4, nie do grania.

Jeśli nie do grania to może lepiej wybrać coś tańszego typu Matrox Millenium
G100 albo G200 ?
Agp 4x i tak jest w praktyce bezużyteczne.

> Zastanawiam się jeszcze czy warto kupować z TV-OUT.

To się zastanów czy go potrzebujesz :-)
Jeśli masz obok kompa telewizor a często oglądasz fimy na DVD lub DivX to
TV-Out się przydaje.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\