Re: Celeron czy Duron

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 20:48:23 MET DST

Niejaki(a) ToMach <machynia_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:

> Polecam Celerona i płytę na Intelu

ta plyta to of kors i815? poczekaj ino kochany, az sie okaze, ze jakas
gierka do dobrej gry bedzie potrzebowala >512mb ram, a ty do tej plyty
wpakujesz lepszego proca (PIII). Poczekaj ino :P

> jesli chcesz mieć swięty spokój.

sorki, ale swiety spokoj to maja umarli... jesli myslisz, ze komp na
intelu jest max stabilny, to jestes w bledzie... moj win98 na yntelu
caly czas sie wywala (albo ja go za bardzo mecze? win2k ledwo wyrabia na
zakretach - 192mb tram i 256mb swapa jest zajete... :> ).

> Jesli lubisz grzebać w kompie,

AMD - skladasz dobrze, i pracujesz. Intel - jak skonczysz skladac, to
sie okaze, ze potrzebujesz nowy procesor, bo ten sie za bardzo zestarzal
:P

> overclock'czyć i jarać się benchmark'ami to
> wybierz AMD i VIA'e :]

A co? Intelowcy sie nie jaraja, jak benchmark celerona 800 kreconego na
808MHz jest lepszy od Durona 600? :PPP

Albo moze sugerujesz, ze Intela nei da sie krecic? :P

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|