Re: Duron VS. Celeron - moje konkluzje

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 21:02:34 MET DST

Niejaki(a) Rafal... <r_afal_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:

> nie!!! potwierdzone zostalo tylko to, ze amd-kowcy opanowali grupe! i
> nic juz do nich nie dociera

Wiesz... wkurza mnie taka dziecinada. Masz proceosr intela? Zapewn tak.
AMD na oczy nie widziales. A Intela lyubisz dlatego, ze go masz, i ci
pasuje? Zero, doslownie zero znajomosci amd, gadasz to o czym uslyszales
od "informatykow", czyli pleciesz totalne glupoty.

Sam mam intela i to nie jest powod by go polecac. Kupilem, bo swego
czasu cel400 byl po prostu swientym wyborem. Taniej i lepiej niz k6-2. A
to, ze teraz k7 bije celka a nawet pIII, to nie dociera... szkoda slow.

Moge zrozumiec rzeczowe argumenty, tj. red5'a. Sam kiedys bylem
swiadkiem, jak to lykany kod przez celka nie byl lykany na athlonie, byl
pisany w C++, a kompiler, to nie wiem jaki. Tak czy siak - nie poszlo.
NA AMD pojawil sie bluescreen. (ale co dziwne - na gcc pod linuxem nigdy
nei slyszalem o problemach z AMD... ponownie - system operacyjny +
kompiler z optymailzacja pod intela...).

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|