Re: krytyczny wyjatek w Win98PL

Autor: CeHo (cecho1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 18:28:32 MET DST

Użytkownik "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> przesiadlem sie z Win95Ang na Win98PL
> chrzani mi sie ciagle, ale jakos sobie z tym radze...
> nie wiem za to co poczac z pojawiajacym sie
> przy zamykaniu niebieskim ekranem i komunikatem:
>
> "wystapil krytyczny wyjatek 00 w 0028:C1535AE0
> biezaca aplikacja zostanie zakonczona"
> - przy czym komputer sie nie zamyka, klawisze nie dzialaja
> pozostaje tylko RESET albo POWER-OFF :-(
>
> pare razy Win98 dal rade sie dobrze zamknac...ale
> teraz juz mam blekitny ekran za kazdym razem
> (w miedzyczasie aktualizowalem BIOS-a
> - czy to moze byc tego wina ???)
>
> ZOMO

Cze ! Jestem pod wrazeniem. Uaktualniales BIOS'a pod winda. Masz szczescie,
ze zobaczyles tylko blue screen. Najczesciej
takie proby koncza sie unieruchomieniem kompa... A co do twojego problemu to
IMO powinienes po prostu zrobic reinstalke systemu. Glupie i monotonne, ale
czasem skuteczne...

Pozdrawiam

 CeHo cecho1_at_poczta.onet.pl