Re: Hdd brak startu

Autor: Bogdan (botr_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 18:53:18 MET DST

Gdy mam na dysku jedna partycje i innych w kompie to nie musze uaktywniać ,
ale na wszelki wypadek sprawdiłem to jest OK , żeby było smieszniej to
zainstalował się na nim Win95 i dalej to samo brak startu
POMOCY , moze jakies programik do czyszczenia jakiś specjalnych sektorow

A uaktywniles partycje c np. w fdisku?