Re: Feralny upgrade

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 07:30:30 MET DST

| Podejrzewam, ze to wina slabego zasilacza (230 W) ale czy aby na pewno?
| Rozumiem, ze GF moze cos rzezbic i wieszac gierki, ale zeby system az tak
| czesto i regularnie padal? Nie mam juz troche sily. Moze przeskoczyc na 98
| SE?
| Reszta sprzetu - Abit BE6 II, IBM UDMA 66 15 GB, SoundBlaster Live, zwykly
| modem, cedek LG i tyle.
| Macie jakis pomysl co zrobic?

A jaki masz dysk i do czego podpięty? Bo takie objawy jak opisujesz bardzo
często daje podłączenie dysku IBM do kontrolera hpt366. Czasem na innych
dyskach też tak się dzieje. Pomaga przełączenie dysku na kontroler ata 33
lub zamiana biosu kontrolera hpt366 na 1.26 lub wyższy. Jestem przekonany że
to ani nie pamięć ani nie zasilacz.