bin, cdi....

Autor: Kicek (Kicek_at_nyc.rr.com)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 07:42:03 MET DST

Witam i pozdrawiam

Zaczolem sie ostatnio bawic w sciaganie programow z netu (no cos trzeba
robic)
Problem w tym ze sa one w nieznanym mi formacie BIN, CDI
Fajne bo "tanio"....ale co mam z tym robic?
Szkoda ze nie podaja instrukcji. Wiem ze to trzeba nagrac na CD (czy nie)
No nagrywarke mam, ale juz chyba 5 CDejek zwalilem nagrywajac to i dalej nic
Program potrzebuje czy co??

Za wszelkie odpowiedzi bede bardzo wdzieczny, tylko bym prosil jasno i
wyraznie
najlepiej "step-by-step"
Nagrody nie obiecuje, ale zawsze mozna cos wymyslec.....dziekuje i dobranoc
:)