Re: czt nadal istnieje grupa pl.comp.os.win95?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 00:48:40 MET DST

Użytkownik Oxygene <oxygen4_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9avn63$em0$1_at_news.tpi.pl...

> W windzie rozłącz to jak w linuksie mount/umount - tzn. zamontowany napęd
> nie daje się 'ejectnąć'. Czyli jeżeli nie chcesz, żeby ci się cd-rom
> otwierał, odptaszkuj rozłącz. Dotyczy to pewnie innych napędów wymiennych,
> typu zip, ls, jaz itp. Ale nie mam, to nie potwierdzę.
>
> Z dyskami twardymi 'rozłączanie' wpływa na kolejność liter przyznawanych
> przez windows (jak wiadomo ma on gdzieś kolejność fizycznych partycji),
> rozłączone są traktowane poza kolejnością. Jeżeli masz jakiś dysk w
> kieszeni, którego kiedyś może nie być, zaptaszkuj sobie 'rozłącz', czy tam
> [...]

Raczej nie.
Plik wymiany był na partycji C:,
zaś defragmentowałem partycję E:.
Po defragmentacji, skasowałem
to, co często używam (po uprzednim
skopiowaniu) i nie mogłem odpalić
kompa, po ponownym wgraniu...
Problemy rozwiązałem podstawiając
inne dyski... Pracy było dużo...

Domyśliłem się, że chodzi o problem
z literkami, więc zabawiłem się
w rozłącz i dysk_wymienny oraz synchoitd...
A także ustawiłem na stałe literki
CD-xów. :)
Oczywiście -- aby to uustawić,
musiałem najpierw odpalić WinDosa,
co nie było proste, ale się udało
po podstawianu innych dysków...
Drobne oszustwa. :) (WinDosa)

Dlatego chciałem się dowiedzieć,
co to wszystko oznacza. :)
(rozłącz i tak dalej)

Swoja drogą -- strasznie marudny jest WinDos...