Re: czt nadal istnieje grupa pl.comp.os.win95?

Autor: Oxygene (oxygen4_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 21:32:41 MET DST

> co to jest (w win98, w ustawieniach dysków):
> -- Opcje/Rozłącz

W windzie rozłącz to jak w linuksie mount/umount - tzn. zamontowany napęd
nie daje się 'ejectnąć'. Czyli jeżeli nie chcesz, żeby ci się cd-rom
otwierał, odptaszkuj rozłącz. Dotyczy to pewnie innych napędów wymiennych,
typu zip, ls, jaz itp. Ale nie mam, to nie potwierdzę.

Z dyskami twardymi 'rozłączanie' wpływa na kolejność liter przyznawanych
przez windows (jak wiadomo ma on gdzieś kolejność fizycznych partycji),
rozłączone są traktowane poza kolejnością. Jeżeli masz jakiś dysk w
kieszeni, którego kiedyś może nie być, zaptaszkuj sobie 'rozłącz', czy tam
'wyjmowalny'...

> -- Opcje/Synchroniczne przesyłanie danych?

tu się przyznam, że nie wiem, co powiedzieć, może lepiej nie ruszać? :)

> Po defragmentacji dysku Corel ładuje się
> ~trzy raz dłużej, niż przed. :) :) :)
> Inne programy -- też. :)

Muszę to powiedzieć, mimo prawdopodobnych obelg: NIE JESTEM PEWIEN, ALE
defragmentując pliki prawdopodomnie sfragmentowało ci plik wymiany i to może
to, ale jak już wspomniałem, NIE JESTEM PEWIEN :)

--
oxygen4_at_poczta.onet.wywalto.pl
http://ph83.warszawa.sdi.tpnet.pl/~jacek