Re: Normy dla monitorów

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 13:35:51 MET DST

Użytkownik <mafert_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> W posiadanym przeze mnie ,monitorze odchylenie, pomiędzy lewą a prawą
krawedzią
> monitora, prostej wynosi ponad 2mm.(tzn. jeśli przyłoże np kartkę na styku
> wyświetlanej prostej z lewej strony to po prawej stronie odchylenie
przekroczy
> 2 mm)

No zaraz zaraz. O jakich krawedziach mowimy ? Pionowe czy poziome ?
Jesli pionowe to trzeba nauczyc sie korzystac z regulacji w OSD. Co do
poziomych to jest tylko obracanie obrazu, ale ono wbrew pozorom tez duzo
daje. Natomiast jak mi powiedzial czlowiek z serwisu o pionowych - normalnie
_zawsze_ sie da wyregulowac.
Choc mu troche nei wierzylem, to podal mi sposob jak to robic - mial gosc
racje :) Tylko trzeba umiec to zrobic, tak "na oko" regulujac normalnie to
nie wychodzi.
Zadzwon to ktoregos z serwisow i pogadaj z kims - pomoga.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl