Re: freeze! - tego jeszcze nie miałem....

Autor: ernest (ernest_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 19:56:44 MET DST

Mialem to samo na PIII 650, win98 i wiecie co? Byly walniete sterowniki od
myszki. Teraz mam Logitecha z rolka (wczesniej microsyftowego trekera) i
jego oprogramowanie. Komputer przestal zamarzac...
Tak naprawde to system wywalal klawiature i mysz, tak jakby ich nie bylo,
wiec 3 kroli nic mi nie dawalo...

Sproboj odinstalowac myszke i wsadzic jakas inna, mi pomoglo.