freeze! - tego jeszcze nie miałem....

Autor: Roobik (roobik_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 19:04:38 MET DST

cześć,
mam komp ze świeżym win2000, wcześniej był win98.
mam w nim objaw zamarznięcia:) podczas pracy nagle i definitywnie zastyga.
ani mycha, ani klawisze, ani trzech króli.
pod win98 objaw ten występował przy grze heroesIII, teraz jest gorzej, bo
mam te objawy przy Photoshopie, podczas pracy.
mam dwie 128 MB kości - obie raczej pewne i dwa dyski... może to z nimi
jakiś problem? procek nie kręcony... cooler łagodnie szumi, więc raczej się
nie grzeje...
ki diabeł?
pozdrawiam i dzięki za jakiekolwiek sugestie..
Robert