Re: mysz Logitech sprzedam

Autor: Marcin Z (eaux_at_poland.com)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 19:48:47 MET DST

Użytkownik "Oxygene" <oxygen4_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Znajomy kupił już trzeciego takiego samego a4 (infrared) w ciągu miesiąca
> (bo się spsuły), mimo, że go namawiam na logitecha, swojego mam już 4 rok
> działa bezbłędnie (pukpuk). To chyba jakaś mania na A4, nie ma co się z
> właścicieli nabijać, nawet nie zajarzą.
>

> --
>
> oxygen4_at_poczta.onet.wywalto.pl
> http://ph83.warszawa.sdi.tpnet.pl/~jacek

Mam www11 a4tech od 3 lat pracuje codziennie po kilka - kilkanascie godzin,
rzucilem nia kilka razy o sciane ( ot tak przypadkiem ) i dziala.
Faktem jest ze ja czyszcze co jakis czas (liczone w miasiacach).

To tak gwoli scislosci: Ten model jest udany, takze sa nieudane, ale www11
polecam.
Logitech tez ok (lepsze wykonanie, niezla ergonomia) kupie jak mi a4tech
padnie.

To tyle na tamat gryzoni.
MZ