Re: Wybor najlepszego nosnika CD-R do cd-audio

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 15:19:00 MET DST

Jarek Krochmalski wrote:
[...]
> Unikaj trybu burst, ktorego uzywaja wszyscy, ktorzy chwala sie, ze ich
> czytnik czyta audio z predkoscia np. x32 :) Wada trybu burst jest ...
> zupelny brak korekcji.

A po co korekcja, jak sumy kontrolne się zgadzają? Ja to bym nawet nie
chciał, żeby grabber korygował cokolwiek - chcę mieć dokładną kopię
łącznie z rysami ;)
Jak tryb burst wykazuje błędy bądź podejrzane miejsca to dopiero zgrywam
secure i praktycznie w tych samych miejscach są problemy, ale
przynajmniej mam 100% pewność, że nie dało się lepiej zrzucić (Teac 32x
SCSI, zrzucam 4x).

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm