Re: Wybor najlepszego nosnika CD-R do cd-audio

Autor: Midboss (nie_at_podam.tu)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 01:04:13 MET DST

Istotnie - Kodak Ultima to b. dobre plyty. Oczywiscie sa jeszcze lepsze
(przynajmniej cenowo :-): Intenso BLACK (4zl/szt) i CARBON CD (5,5zl/szt).
Obie czarne od spodu.

IMHO Intenso BLACK to najladniejsze plyty CD-R jakie widzialem. Czasami nie
patrze na cene, bo chce miec dobra muzyke na ladnym krazku. Takie
wspomaganie psychologiczne :-)

Mam NADa L-40 i wszystkie wyzej wynienione plyty czyta bez prolemow.
Natomiast nie czyta zadnej plyty niebieskiej (Verbatim, TDK, itp....).
Dzialaja tez plytki Platinium (ok 1.7zl/szt) Tak jak Kodak Ultima sa
zloto/srebrne od spodu. Tych uzywam tylko jak chce przesluchac plytke
"jednorazowo", a dostane od kogos nagrana na niebieskim nosniku...