Re: Wybor najlepszego nosnika CD-R do cd-audio

Autor: Jarek Krochmalski (jarek_at_pegaz.bptnet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 08:11:08 MET DST

> Aha. AudioCD zapisuję tylko przy prędkości 4x. Przy szybszym zapisie
> zdarzały mi się płytki z trzaskami. Nie wiem czy znaczenie ma prędkość
> zapisu kopii czy odczytu oryginału (z lenistwa robię CD->CD, oryginał
czytam
> 8x).

Na 100% predkosc odczytu oryginalu... Zmien czytnik albo zrzucaj kawalki za
pomoca Exact Audio Copy, z wlaczona opcja "Secure". (zero trzaskow, jesli
pojawi sie podejrzany kawalek (np. rysa na oryginale) masz mozliwosc
przesluchania fragmentu, gdzie wystapil.
Unikaj trybu burst, ktorego uzywaja wszyscy, ktorzy chwala sie, ze ich
czytnik czyta audio z predkoscia np. x32 :) Wada trybu burst jest ...
zupelny brak korekcji.

jotka