Re: PeCet i siły nieczyste?? :)))

Autor: AWAL (awal_at_terramail.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 09:20:26 MET DST

> Otóż rozchodzi się o to, że niedawno, wracając z pracy do domu, znalazłem
> Peceta włączonego i na chodzie. Poprzedniego dnia wyłączyłem go normalnie,
> nie planowałem żadnych włączeń!
> W momencie mojego przyjścia komp działał już od 2 godzin.

Witam !
Niektore plyty startuja samoczynnie gdy zostaje wlaczony prad w sieci (po
uprzednim zaniku).
I obojetnie czy komputer byl wczesniej wlaczony czy nie. Jest to po prostu
cecha niektorych plyt
(pytanie czy przydatna w domowych komputerach).
Czesc z nich ma zreszta w biosie opcje (nie pamietam jak sie dokladnie
nazywa), w ktorej
mozemy wybrac czy chcemy aby po zaniku napiecia i jego powrocie komputer
startowal czy tez nie.
Taka opcja byla bodajze w MSI BX Master.
Pozdrawiam
Andrzej Walczuk