Re: SB LIVE

Autor: AWAL (awal_at_terramail.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 09:27:40 MET DST

> SB 5.1 posiada sprzetowy dekoder dolby digital 5.1 (nie wiem czy ma
dekoder
> dts).

Witam !
Tez mnie ten temat interesuje i z tego co wyczytalem na jakies
anglojezycznej stronie to:
- dekoder Dolby digital jest ale raczej programowy a nie sprzetowy.
- I to co rozni ten model od poprzednich to podwojna funkcja gniazda Digital
Out.
Zlacze te moze pracowac w dwoch trybach: "cyfrowym" - i wtedy mozna
podlaczyc SB do np.
wzmacniacza z wejsciem cyfrowym i "analogowym" wtedy pojawiaja sie na nim
dwa sygnaly
Jeden dla glosnika centralnego - a drugi dla subwoofera. I to cala
filozofia.
A pytanie jest takie: Czy we wczesniejszych wersjach gniazdo digital out tez
potrafi pracowac
w tych dwoch trybach (raczej watpliwe).
Pozdrawiam
Andrzej Walczuk