Re: Problem z Partition Magic?

Autor: Killer (matrix2_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 20:03:45 MET DST

> Nie koniecznie, nie musial wcale nic zchrzanic :)

> Moze padla mu kostka pamieci ??? Niech pozyczy od kogos i sprobuj na jego
> ramie.

Nie miała baba kłopotu ... ;)))))
Oprócz uszkodzonej pamięci możesz mieć też ją zbyt mocno podkręconą. Ustaw
bios na DEFAULT i popróbuj wtedy. Poza tym doskonale znam PMagica oraz jego
HELP gdzie WYRAŹNIE jest napisane, aby przy każdej operacji ZROBIĆ BACKUP.
Wiem, wiem uczymy się na błędach. Sam kiedyś nie byłem mądrzejszy.

           Killer
   matrix2_at_wp.pl