Re: Problem z Partition Magic?

Autor: Mirek Kaszuba (mirkas_at_polbox.com)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 19:58:15 MET DST

?? A dlaczego nie.Znam ludzi którzy instalują system co tydzien.
Ja na Win 98 pracuje 16 m-cy bez reinstalki.To mój rekord.Ale jeżeli
na nowym komputerze instaluje Win Me,to chyba lepiej zacząć od
początku jak mam jeszcze mało oprogramowania na nim. Dla mnie
instalacja wszystkiego i ustawienia trwa kilka tyg.

> Moze padla mu kostka pamieci ??? Niech pozyczy od kogos i sprobuj na
jego
> ramie.
  Dobrze kombinujesz. Potem znalazłem archiwalny post na podobny
temat.Chodziło o 2 różne pamięci (100 i 133) na płycie.I to wtedy
pomogło. Pomyslałem że jeżeli mam lekko podkręconą szynę (103/34) to
może to. Wróciłem ustawienia fabryczne.Kombinowałem w Biosie.
Podmieniłem pamięci z innego kompa,wymieniałem na
bankach...Odprawiałem czary. I nic.

Więc musiałem wrócić do Fdiska. Zrobiłem od nowa partycje. I
zadziałało.
Fajnie. tylko się zastanawiam co poszło nie tak.
Pytanie do użytkowników Partition Magic.Czy jeżeli przestawię
partycję. Zrobię Format C: i chcę od nowa zrobić instal systemu - to
chyba powinno działać.? Przecież by nie robili takiego głupiego
programu.

A może to kwestia płyty głównej(Abit Kt7A) albo dysku (IBM 45).
Jeżeli nie uzyskam odpowiedzi na pytanie to chyba jeszcze raz się
pobawię Partition.

MK