Re: Duron VS. Celeron - moje konkluzje

Autor: robkam (rk73_no_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 11:06:17 MET DST

"red5" napisał:
> tez mam celka i niedlugo zmieniam na szybszego celka. osobiscie
> jestem za prockami i plytkami intela. amd nie uznaje z powodu takiego
> ze programuje i pare rzeczy jest dla mnie istotnych
> (ot chocby intel c++ 5.0 compiler)

  kurczę, Człowieku, ja też programuję, ale takich głupot nie wypisuję, a
  AMD mam od czasów 486 i nie zamierzam wyrzucać pieniędzy na Intela

> a plyty intela dlatego ze mnie juz denerwuja te wszystkie 4in1...

  a w płytach intelowych to niby nie ma tych i81... blablabla ?
  głupoty wypisujesz

> poza tym w moim gronie znajomych
> byly przykre sytuacje wlasnie z via... heh sam padlem ofiara tez tego.

  tu się zgodzę, ale dotyczy to zarówno płyt obsługujących procesory
  Intela, także co ma piernik...

> a to ze czasami sie komus uda kupic dobry model to inna sprawa ;>>

  no tak, przecież produkcja płyt to taka manufaktura i każda płyta różni
  się od drugiej ekstremalnie, ROTFL

--
Pozdrawiam
Robert Kamiński