Re: Duron VS. Celeron - moje konkluzje

Autor: red5 (red5_at_space.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 23:47:47 MET DST

> "Zenon" to oczywiscie podpucha, to ja Rafal ;-) co prawda mam Celerona
> ale gdyby nie Via to bym pewnie mial Athlona.... prowokacja widze
> powiodla sie, z przykroscia stwierdzam po raz kolejny, ze grupe
> opanowani amd-maniacy ;-)
>
> pozdrawiam wszystkich
> Rafal

tez mam celka i niedlugo zmieniam na szybszego celka. osobiscie
jestem za prockami i plytkami intela. amd nie uznaje z powodu takiego
ze programuje i pare rzeczy jest dla mnie istotnych
(ot chocby intel c++ 5.0 compiler) a plyty intela dlatego ze mnie
juz denerwuja te wszystkie 4in1... poza tym w moim gronie znajomych
byly przykre sytuacje wlasnie z via... heh sam padlem ofiara tez tego.
a to ze czasami sie komus uda kupic dobry model to inna sprawa ;>>

... tylko mnie nie zabijcie :>

---
reds / interror