Re: Ktora 19" ???

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 09 Apr 2001 - 11:12:30 MET DST

Ludzie różnie piszą i różnie radzą. W niusie wymieniłeś 4 monitory w tym 2
Iiyama. Zatem sądze że jesteś szczególnie nimi zainteresowani. Nie da się
ukryć, ale ostatnio przeszła burza nad 19 Iiyama. Polecam zadzwonić na darmową
infolonię Iiyama! - cziekawe co powiedzą. Swoją ofertę - jeśli ma to być do
firmy - radzę rozszerzyć o Iiyama 21' kosztuje ponad 3000 PLN ale będzie warto.
Faktycznie przydało by się sprawdzenie monitora. Może warto się przejechać do
większego miasta aby zobaczyć monitory w akcji. Wkońcu jest to zakup na
najbliższe kilka lat, i ma się na tym pracować zarobkowo - zatem ryzyko
postojów awaryjnych trzeba wykluczyć do minimum. Pozatym poszukaj cosik o
monitorach Dell.
adadur