Re: Która płyta lepsza?

Autor: Skopens (artskopens_at_poczta.fm)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 23:51:29 MET DST

On Tue, 03 Apr 2001 00:05:01 +0200, Skopens <artskopens_at_poczta.fm>
wrote:

>Witam
>
>Która płyta Soltek sl-75kav-x czy MSI pro2a (turbo?) jest lepsza dla
>durona?

Kupiłem sobie MSI K7T Turbo, załadowałem do płyty pamięć, procesor,
wszystko podpiołem + dysk i stacje dyskietek, odpalam i... no właśnie,
cisza :(

Obudowa jest OK bo sprawdzałem u kumpla. Podejrzenie pada na płyte. Co
może być nie tak?
Zaznaczam, że przy pierwszym uruchomieniu nie było żadnego zwarcia,
dymku czy wybuchu, poprostu cisza.
Pytam z ciekawości, bo płyte muszę oddać do reklamacji i mam nadzieję,
że obejdzie się bez kłopotów i mi ją wymienią.
Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam Artur Skopowski