Re: LG 795FT a SONY G200

Autor: Andrzej Bronisz (abronisz_at_pulse.pdi.net)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 00:04:01 MET DST

Użytkownik "Wojtek K":

> Czy Sony G200 to faktycznie taki wymiatacz, czy tylko rozdmuchana marka -
> czy ktoś z was pracuje na nim w 1152x864 ? Jakie wrażenia z pracy ?

Ja mam taki monitor juz jakis rok. Obraz miod, ale niestety 100% korekcja
krawedzi sie nie udala. Przyzwyczailem sie juz, ze w lewym dolnym rogu
mamnierowny brzeg. Poza tym wszystko super, w taej rozdzielczosci masz nawet
odswiezanie 100Hz.

> Różnica w cenie pomiędzy LG a Sony to jakieś 300 zł - więc LG biorę pod
> uwagę z ekonomicznego punktu widzenia ...

IMHO LG 795 tez jest OK, i jesli nie zajmujesz sie CAD-em to nie musisz
doplacac.

--
Andrzej Bronisz
abronisz_at_pulse.pdi.net