Która płyta lepsza?

Autor: Skopens (artskopens_at_poczta.fm)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 00:05:01 MET DST

Witam

Która płyta Soltek sl-75kav-x czy MSI pro2a (turbo?) jest lepsza dla
durona?

Być może pomyliłem trochę nazwy, chodzi mi o płyty z ATA100 i FSB 266
i bez raidu.

Zależy mi na _stabilnej_ i _bezproblemowej_ współpracy płyty ze
sprzętem i systemami operacyjnymi Win 9x/me/2000 i Linux.
Możliwość podkręcania też mile widziana.

Która jest lepsza i dlaczego? A może coś innego w podobnej cenie?

PS Ponieważ podkręcanie durona zostawie sobie na później :) mam
nietypowe pytanie. Czy można obniżyć standardowe napięcie procesora o
0,05 lub 0,1 V ? Pomijając problem stabilności czy obniży to jego
temperature i czy wpłynie na wydajność, żywotność procesora? Jest sens
to robić?

Pozdrawiam Artur Skopowski