chwilowy start kompa

Autor: kdarek (kdarek_at_astercity.net)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 12:24:50 MET DST

Witam,

czy to właściwe, że po podaniu napięcia na zasilacz ATX (wsadzenie wtyczki
do gniazdka 220V lub włączenie wyłącznikiem na zasilaczu) startuje na chwilę
komputer - zapalają się kontrolki, rusza wiatraczek, trwa to około 4-5
sekund ?

Pytałem się fachowców na giełdzie komputerowej, zdania są podzielone,
większość uważa, że tak nie powinno być. Sprawdzałem 3 zasilacze - nawet
Enlight'a, ale zachowanie bez zmian. Zaczynam podejrzewać płytę główną - MSI
K7T Turbo, ciekawy jestem jak ta płyta zachowuje się z innymi zasilaczami

pozdrawiam, kdarek