Re: chwilowy start kompa

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 14:30:11 MET DST

Guru kdarek w poscie <3aceeac3$1_at_news.astercity.net>,
kdarek_at_astercity.net naskrobal...
> czy to właściwe, że po podaniu napięcia na zasilacz ATX (wsadzenie wtyczki
> do gniazdka 220V lub włączenie wyłącznikiem na zasilaczu) startuje na chwilę
> komputer - zapalają się kontrolki, rusza wiatraczek, trwa to około 4-5
> sekund ?

> Pytałem się fachowców na giełdzie komputerowej, zdania są podzielone,
> większość uważa, że tak nie powinno być. Sprawdzałem 3 zasilacze - nawet
> Enlight'a, ale zachowanie bez zmian. Zaczynam podejrzewać płytę główną - MSI
> K7T Turbo, ciekawy jestem jak ta płyta zachowuje się z innymi zasilaczami

U mojego braciszka na Abicie bylo tak, gdy wepchnalem w PCI modem :) Ale
tak poza tym to wszystko chodzi w porzadku. A jesli u ciebie tez wszysko
dobrze, to po co sie zamartwiac, przeciez kabla nie wyciaga sie zbyt
czesto.

--