Re: Com'y

Autor: Krzysztof Kozlowski (zetware[notforspam)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 12:28:32 MET DST

> portow com... teraz mam oba na disabled,
> bo powoduja konfilty (modem jest ustawiony
> na com2). Tyle, ze windows 2000 nie pozwoli
> mi sie odwolywac do nich, jezeli beda wylaczone.
> Z kolei kiedy przypisze im cos lub ustawie na
> auto... jeden z nich, ten ktory jest ustawiony
> tak samo jak modem (np. com2 2f8/irq3) bedzie
> powodowal konflikt...

Nie bardzo rozumiem na czym polega Twój problem. Gdy masz modem wewnetrzny
to instaluje on wlasnego com-a. W takim przypadku najlepiej wylaczyc w
biosie jednego coma aby modem mógl na to miejsce wrzucic swojego. I to jest
jak najbardziej poprawne. Jezeli chcesz uzywac obu com-ów z plyty glównej i
jednoczesnie modemu to nie zawsze sie Ci to uda. Zalezy od modemu. Musialby
znalezc wolne przerwanie i zakres pamieci co nie zawsze sie udaje.