Re: problem z instalacją w2k

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 12:44:57 MET DST

-~*Szymon Woziwodzki*~- <da whatever>

>postanowiłem sobie ostatnio zainstalować Windows 2000. Instalacja
>przebiegała normalnie aż do momentu gdzie instalator wykrywa i instaluje
>nowe urządzenia - po jakimś czasie system się kompletnie zawiesił .
>Próbowałem już kilka razy restartować i nic ciągle to samo, instalator
>zawiesza się ciągle w tym samym miejscu. Czy można coś poradzić na to by
>instalacja poszła dalej ? Pomóżcie.

Ustaw pamieci w biosie mniej agresywnie (CAS3 itp.), wyjmij wszystkie
urzadzenia oprocz grafiki (ktora tez w razie potzreby zmien na np. na PCI
pozyczona od kogos) i zobacz co wtedy, poza tym nie powiedziales nawet
jaki masz sprezt i jak ustawiony.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."