problem z instalacją w2k

Autor: Szymon Woziwodzki (woziwodzki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 11:42:22 MET DST

Witam grupowiczów,
postanowiłem sobie ostatnio zainstalować Windows 2000. Instalacja
przebiegała normalnie aż do momentu gdzie instalator wykrywa i instaluje
nowe urządzenia - po jakimś czasie system się kompletnie zawiesił .
Próbowałem już kilka razy restartować i nic ciągle to samo, instalator
zawiesza się ciągle w tym samym miejscu. Czy można coś poradzić na to by
instalacja poszła dalej ? Pomóżcie.
Za wszelkie rady będę wdzięczny.
Szymon