Seagate- gdzie przedstawicielstwo....

Autor: Agatka (gatka1_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 12:44:01 MET DST

Witam.
Kupilem sobie dysk, baracuda 2 10gb..... ale nie kupowalem go w sklepie
tylko byl jakos tap przez kogos sprowadzony ale w kazdym razie 100% legalnie
ale nie mam na niego zadnej gwarancji oprucz ten ze strony seagate-a.....
(jak tam wpisze nr. seryjny i cos tam to pisze mi, ze jest na gwarancji do
2003 ktroegos tam...)

No i reasumujac.... dysk mi obecnie padl..... tzn. nie ma na nim badsektorow
ale jak go podlacze to po kilku czasem juz po 1 min. zaczyna szumiec (nie
tak normalnie trrrrrrrrrrrr tylko szyyyyyykszyyyyyyy.....:) no i blad
systemu nie moze czytac z gysku.... itd.....

wiec czy jest jakis polski przedstawiciel tej firmy i mi uwzglednie to
miedzynarodowa gwarancje czy musze wysylac na wlasny koszt do holandi????
czy tez jakos na koszt producenta???? czy jak to zrobic???? moze jest jakis
soft korym moge go potraktowac i zacznie dzialac???

Dzieki za info. Pozdrawiam
Tomek