ISDN and SDI

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 12:52:32 MET DST

Cze grupowicze
1) mam ISDN(dwie linie-numery) + linia analogowa (zwykly tel)
chodzi o to ze ISDN jest podlaczony do mojego pokoju a analog jest drugiej
czesci domu
chcialem sie spytac czy moglbym zamienic sie numerami (liniami)[ten sam
platnik] - chodzi o to ze analog ma numer ktory zna duza liczba osob a ja
nie chce zeby do mnie dzwonili
a wiec - chodzi mi o to zebym nie zrywal umowy na ISDN'a i nie placil 450
PLN a zebym mial SDI bo mnie rachunki mecza

2) czy SDI to analog czy linia cyfrowa ?

3) czy moge podlaczyc SDI do ISDN'a ?
czy jakos da sie to polaczyc ?

4) slyszalem i sa plotki na grupach ze SDI przestanie istniec i bedzie cos
nowego (chyba neostrada) ale KIEDY to bedzie ??????
gdyby oplata za SDI byla 100PLN a nie 1000PLN to bez wachania zalozylbym ale
tak nie wiem czy czekac czy nie

5) czy to prawda ze za odlaczenie ISDN'a placi sie 450 - ale chodzi mi o to
ze zebym mial analog a nie zebym mial zlikwidowali numer i wogle

THX za odp
prosilbym odp na priv
basior_at_go2.pl