Re: ISDN and SDI

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 17:02:30 MET DST

"BaSioR" <basior_at_go2.pl> wrote in message news:9ahika$lc4$1_at_news.tpi.pl...
> Cze grupowicze
> 1) mam ISDN(dwie linie-numery) + linia analogowa (zwykly tel)
> chodzi o to ze ISDN jest podlaczony do mojego pokoju a analog jest drugiej
> czesci domu
> chcialem sie spytac czy moglbym zamienic sie numerami...

Możesz, wystarczy podanie o zmianę (zamianę numerów), żaden problem.

> 2) czy SDI to analog czy linia cyfrowa ?

Cyfrowa linia.

> 3) czy moge podlaczyc SDI do ISDN'a ?
> czy jakos da sie to polaczyc ?

Nie.

> 4) slyszalem i sa plotki na grupach ze SDI przestanie istniec i bedzie cos
> nowego (chyba neostrada) ale KIEDY to bedzie ??????
> gdyby oplata za SDI byla 100PLN a nie 1000PLN to bez wachania zalozylbym ale
> tak nie wiem czy czekac czy nie

Jeszcze trochę poczekasz, a SDI nie zniknie co najwyżej przestaną go
oferować nowym abonentom.

> 5) czy to prawda ze za odlaczenie ISDN'a placi sie 450 - ale chodzi mi o to
> ze zebym mial analog a nie zebym mial zlikwidowali numer i wogle

Zadzwoń do BOK-u TPSA tam Ci wszystko powiedzą.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski	e-mail: jacoj_at_poczta.fm
Prawo Murphy'ego: