Re: win 2000 i grafika z abita SA6R

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 10:50:45 MET DST

Użytkownik ravisoftputer <rvsftptr_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ah5hf$5ui$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc
> Czy mozecie mi dac wskazowke jak zainstalowac poprawnie grafike na
plycie
> gl.SA6R (i815) i W2K?
> Drivery instaluja sie oki restart i komunikat ze przynajmniej jedna
usluga
> nie zostala poprawnie zaladowana i uruchomiona.

Witam

Mam ta plytke i W2k i u mnie jest wszystko o.k. Uzywam najnowszych
sterow ze strony intela, zrowno INF utility jak i do grafiki. Posciagaj
sobie , moze to rozwiaze problem, jesli juz to zrboiles, no to niestety
Ci nie pomoge :(

--
Pozdrawiam