Re: Asus CUBX - jaki CPU max.?

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 10:52:45 MET DST

On Tue, 3 Apr 2001 17:15:29 +0200, "ernest" <ernest_at_skrzynka.pl> wrote:

>Jak bedziesz pracowal intensywnie w PhotoShopie to sobie daruj CUBX - ma
>blad hardwareowy.

To samo bylo juz na P2B-F i niektórych P3B-F, dalej jest to samo na
oryginalnych CUBX (znaczy ASUS nie dla grafików ;) natomiast sam
mam CUBX-E na której na oznaczeniu plyty jest wielka nalepa REV 1.01
i chocbym nie wiem jak sie staral to mi jeszcze Photoshopa nie wywalilo.
Moze wreszcie cos poprawili. A jak nie, to jest to kwestia dolutowania
3 kondensatorów likwidujacych zaklócenia HF na magistrali procesora.
Bylo to opisywane na alt.comp.periphs.mainboard.asus

JaKo