Re: Problem z modemem Zoltrix FM HSP 56 PCI (Phantom WinModem) - prosze o pomoc

Autor: Albert Steć (alberts_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 10:47:28 MET DST

Witam

> Mam problem z WinModemem Zoltrix FM HSP 56 PCI (Phantom) pod Windows 98 SE
> PL. Problem polega na tym, ze modem zupelnie nie chce pracowac na linii
> telefonicznej.

A to juz taka uroda tych wlasnie modemow.
Walczylem kiedys z dwoma. Walka byla ciezka. Na jednej lini chodzily, na
innej nie, na jednych sterownikach chodzily, na innych nie. A
najzabawniejsze bylo to, ze jak juz sie polaczyly to nijak nie potrafily sie
dogadac co do protokolu. W koncu udalo mi sie zamienic te modemy na Spirity
i problemy sie skonczyly.
Pozdrawiam,
            Albert