Re: PIII 800 chodzi na 400MHz ---- ROZWIAZANIE ?????????

Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 19:58:53 MET DST

Użytkownik GLide <glyder_at_priv3.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:pi0lctsm32pnevibh52dngfkhi4cmlqj91_at_4ax.com...

> Wydaje mi sie, ze troche bagatelizujesz problem dlugosci sciezek - a
> zupelnie niepotrzebnie.
> Ich zle zaprojektowanie czesto moze powodowac nieciekawe skutki (np
> slabsze mozliwosci krecenia procka

No ale z drugiej strony przeciez samo gniazdo tez nie jest 5mm od chisetu i
innych waznych
ukladow na plycie a jednak procek tam dziala, wiec cos w tym musi byc. Albo
zly projekt
ma przelotka, albo sciezki przelotki + sciezki na plycie to juz zbyt duzo
:))